Håndvirk Business

Hos Håndvirk har vi gjort det så nemt som muligt. Vores priser er bygget op om 2 forskellige pakker med en fast månedlig betaling. Der er ingen ekstraomkostninger på ydelserne i pakkerne. Herunder kan du læse mere om hvad pakkerne omfatter og hvilken pakke der bedst opfylder dine behov.

Som en del af vores opstartstilbud har vi ekstraordinært INGEN binding eller opstartsomkostninger. De engangsomkostninger der er forbundet med opsætning af systemer og opstart (7.500 DKK) faktureres ikke såfremt vores logo kommer på din firmabil. Der findes ingen bedre reklame end tilfredse kunder.


Håndvirk Business
Håndvirk Startup er vores basispakke. Den indeholder løbende bogføring, administration, løn og moms. Hvis du sammenligner vores basispakke med din nuværende løsning, vil du opdage at vores grundpakke har mange ekstraydelser. Vores mål er at mindske din kontortid og derfor er vores administration en 360 graders service der også omfatter betalinger, kontrol af E-Boks samt kreditor- og debitorsyrling.


Indtast dine kontaktinformationer herunder for bestilling af din pakke og du vil kort efter blive kontaktet på telefon.