Priser

Hos Håndvirk har vi gjort det så nemt som muligt. Vores priser er bygget op om 2 forskellige pakker med en fast månedlig betaling. Der er ingen ekstraomkostninger på ydelserne i pakkerne. Herunder kan du læse mere om hvad pakkerne omfatter og hvilken pakke der bedst opfylder dine behov. Som en del af vores opstartstilbud har vi ekstraordinært INGEN binding eller opstartsomkostninger (7.500 DKK). 


Håndvirk Business
Håndvirk Startup er vores basispakke. Den indeholder løbende bogføring, administration, løn og moms. Hvis du sammenligner vores basispakke med din nuværende løsning, vil du opdage at vores grundpakke har mange ekstraydelser. Vores mål er at mindske din kontortid og derfor er vores administration en 360 graders service der også omfatter betalinger, kontrol af E-Boks samt kreditor- og debitorsyrling.

Håndvirk Business Report
Håndvirk Business Report indeholder alle ydelser i Håndvirk Startup, men i denne pakke får du afsluttet den løbende administration med et årsregnskab. Udover indberetningerne til SKAT og Erhvervsstyrelsen vil du i forbindelse med afslutningen få en branchesammenligning samt forslag til hvordan du kan optimere driften. Hos Håndvirk har vi mange års erfaring fra revisionsbranchen, så du kan trygt overlade regnskabet til os.




For lærlinge er tillæg pr. ansat halv pris. 

Priserne forudsætter at du anvender de systemer vi anbefaler til netop din virksomhed. Abonnementer på de systemer som udvælges til din virksomhed, er ikke en del af ovenstående pakker og vil blive faktureret direkte fra udbyder til jer.

Hvis du har valgt Håndvirk Business og ønsker en ydelse fra Håndvirk Business Report kan dette også tilkøbes på timebasis. Øvrige ydelser som ikke er omfattet af indholdet i pakkerne faktureres ligeledes på timebasis.

Hvis din virksomhed er omfattet af revisionspligt, kan ovenstående priser på Håndvirk Business Report ikke anvendes. Her vil vi indhente et tilbud fra vores faste samarbejdspartner som kan udarbejde den nødvendige revisionserklæring til en pris der kun kan opnås gennem Håndvirk.

Priseksempel:

Murermester Morten har i mange år betalt revisor for både bogføring og regnskab.  Aftalen med revisor har været at Morten hvert kvartal har samlet sine bilag i en mappe som bliver afleveret til revisor. Bogføringen har kostet 3.500 i kvartalet og herudover har revisor taget 8.500 for udarbejdelse af selskabets årsrapport. En samlet årlig pris på 22.500.  

Morten har nu valgt HÅNDVIRK Business Report til en fast månedlig pris på 2.195. Årligt 26.340.

Prisforskellen er lille, men forskellen i ydelserne stor. HÅNDVIRK varetager nemlig en 360 graders administration som udover moms og regnskab også indeholder betaling af fakturaer, ugentlig bogføring, håndtering af E-boks, udarbejdelse af løn, debitorstyring inkl. rykkerprocedure, månedsbalance, branchesammenligning og meget mere.

HÅNDVIRKs omfattende administration gør at Morten sparer 4-6 timer på kontoret ugentligt. Det er timer Morten nu kan bruge på sine egne kunder og dermed er prisforskellen blevet vendt til en fordel for Morten.

Udover den forbedrede bundlinje giver den løbende rapportering og opfølgning Morten ro i maven og han nu et langt bedre overblik og indblik i selskabet økonomi.   

Indtast dine kontaktinformationer herunder for bestilling af din pakke og du vil kort efter blive kontaktet på telefon.